Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Μωροδωροδημιουργίες

Τον τελευταίο χρόνο ήρθαν τρία νέα μωράκια που έκαναν τρεις φίλες μου πολύ ευτυχισμένες, κι εμένα το ίδιο γιατί από τότε που έγινα μαμά, μόλις ακούω για εγκυμοσύνη ή γέννα βουρκώνω σε dt...

Και πώς πας στο μαιευτήριο? 
Με άδεια χέρια? Όοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιι..... Δεν είναι πρέπον...
Με λουλούδια? Όοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιι..... Μαραίνονται...
Με μία σακουλίτσα με δωράκι? Όοοοοοοοοχιιιιιιιιι.....  Πολύ συνηθισμένο!

Η καλύτερη λύση είναι να φτιάξεις κάτι με τα χεράκια σου για τη φίλη που ταλαιπωρήθηκε για να φέρει ένα μωράκι στον κόσμο. Ένα μωράκι που θα αλλάξει τη ζωή της και θα εμπλουτίσει τη δική σου!

Η φίλη μου, η Μαρία, γέννησε έναν μπόμπιρα την 1η Μαΐου 2013. Showtimeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Αρχικά είχα στο μυαλό μου να φτιάξω μία πανότουρτα, ελληνιστί diaper cake, που είναι της μοδός τελευταία. Αλλά κι αυτό ήδη έχει αρχίσει και "φοριέται" πολύ, οπότε έψαξα κάτι άλλο. Αυτό το pinterest έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!! Οπότε έγραψα "diaper cake" στην αναζήτηση και η οθόνη γέμισε εικόνες! Φάτε μάτια ψάρια! Έψαξα, έψαξα και διάλεξα!!! Ναι! Αυτό ήταν! Μία πανομηχανή!!! Και έχει και οδηγίες diy!

Το φανταστικό αυτό tutorial ήταν αυτό! Ήθελα να φτιάξω κάτι σαν αυτά!

 

Έβαλα στο κόλπο και τη φίλη μου και κουμπάρα, την Κορίνα. Της άρεσε η ιδέα, οπότε το επόμενο βήμα ήταν να βρούμε τα υλικά.
Πάνες (2 πακέτα μικρά και περισσεύουν αρκετές), 
σεντονάκι ή σελτεδάκι ή κουβερτάκι (χρειαζόμαστε 2 τεμάχια, οπότε διαλέγουμε ό,τι προτιμάμε), 
2 σαλιάρες, 
μπιμπερό (εμείς πήραμε ποτηράκι γιατί είμαστε υπέρ του θηλασμού!!!), 
μία λαβέτα (πανάκι για τα σάλια), 
καλτσάκια, 
κρίκο οδοντοφυίας - κρίκο κουδουνίστρας, 
ένα κουκλάκι λούτρινο ανάλογα με τα γούστα, και 
διακοσμητική κορδέλα!

Στο site τα έχει τόοοοοοσο αναλυτικά και με τόσο κατατοπιστικές φωτογραφίες, που δεν έχει νόημα να τα ξαναγράψω.

Αφού "ταλαιπωρηθήκαμε" με την Κορίνα, το αποτέλεσμα ήταν αυτό...


    

Ήταν η πρώτη μας προσπάθεια σε κάτι τέτοιο. Οι ρόδες "κάτσανε" λίγο. Την επόμενη φορά χρησιμοποίησα πιο σφιχτά λαστιχάκια για να κρατάνε τις πάνες και έγιναν πολύ καλύτερες. Αλλά είπαμε, πρώτη φορά ήταν. Αν δεν κάνουμε λάθη, πώς θα μάθουμε τον σωστό τρόπο?




Στις 14/11/2013 γεννήθηκε η μπουμπούκα της φίλης μου της Σοφίας. Επιτέλους ένα κοριτσάκι!!!! Όλο αγοράκια γεννούσαν οι φίλες μου τα τελευταία χρόνια! Άρα, ειδική περίπτωση!!! Και ροοοοοοοοζ!!!!!!!

Αυτή τη φορά, αφού ξανάψαξα στο pinterest για ιδέες, αποφάσισα να κάνω τρίκυκλο! Μία έξτρα ρόδα με πάνες που ούτως ή άλλως θα περίσσευαν.
Δε χρησιμοποίησα κρίκο από κουδουνίστρα γιατί δε βρήκα κάποιον που να ταιριάζει με τα χρώματα που ήθελα. Έσφιξα το σημείο με λαστιχάκι και έβαλα φιογκάκι να καλύψει το λαστιχάκι.
Για το δέσιμο των τριών πανοτροχών, όταν ετοίμασα να κάνω κύλινδρο τον σελτέ που ενώνει τη μπροστά με τις πίσω ρόδες, έβαλα κατά μήκος ένα κομμάτι σπάγκο και όταν πέρασα τις δύο άκρες του σελτέ από τις δύο πίσω ρόδες, ένωσα τις δύο άκρες του σπάγκου, όπως φαίνεται στις παρακάτω φώτο που τις βρήκα εδώ



Το πανοτρίκυκλο που έφτιαξα, μόνη αυτή τη φορά, για τη μικρή Ειρήνη είναι αυτό...



 

 




Τέλος του χρόνου, στις 23/12/2013 γέννησε και η φίλη μου η Αρχοντία έναν ξανθό παίδαρο. Με άδεια χέρια θα πηγαίναμε;

Αυτή τη φορά η Κορίνα ξαναμπήκε στο παιχνίδι γιατί η λεχώνα είναι κοινή μας φίλη. Και ξανακάναμε τρίκυκλο, αλλά αυτή τη φορά όχι μπλε ή γαλάζιο, αλλά πολύχρωμο, όπως και το ελεφαντάκι που βάλαμε για οδηγό. Τώρα που το βλέπω... πολύ ελεφαντάκι ρε παιδί μου... χιχι!
Εδώ χρησιμοποιήσαμε και κολλητική ταινία διπλής όψης, ιδέα της Κορίνας, για να κρατηθεί η πίσω σαλιάρα - σέλα πάνω στις πανορόδες και για να μείνει το ελεφαντάκι - οδηγός στη θέση που πρέπει!

Και ιδού!



  

Δυστυχώς, δεν έχω φίλες που περιμένουν μωράκι... Όχι κοντά μου, τουλάχιστον...

Ειρηνάκι μου, μακάρι να μπορέσω να κατέβω Αθήνα όταν έρθει η ώρα να δούμε και το δικό σου μωράκι και να σου φέρω ένα τέτοιο φτιαγμένο από τα χεράκια μου.

Μέχρι τότε, ασχολούμαι με άλλου είδους δημιουργίες!!!

Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: