Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Ερασιτεχνικές πασχαλινές δημιουργίες!

Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!

Το Πάσχα πέρασε, αλλά πού καιρός για χαλάρωση και blogoασχολία...
Τώρα, λοιπόν, που πέρασαν οι γιορτές βρήκα λίγο χρόνο να "ανεβάσω" κάποια πραγματάκια που έφτιαξα, για να τα θυμάμαι και τα χρόνια που θα 'ρθουν...


Πασχαλινά καλαθάκια

Αρχικά, για τις νονές των αγοριών μου, εκτός από το καθιερωμένο τσουρέκι, ήθελα να φτιάξω και κάτι άλλο, πασχαλινό.

Πήρα, λοιπόν, δύο μεταλλικά τετράγωνα κουτιά, με χερουλάκια, τα οποία δεν είναι πασχαλιάτικα με λαγούς, αβγουλάκια κλπ, οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλο το χρόνο.


Έβαλα μέσα ύφασμα "αράχνη", χόρτο χειροτεχνίας, αβγουλάκια πασχαλινά διακοσμητικά, αλλά και σοκολατένια, όπως επίσης και σοκολατένια κουνελάκια και πασχαλίτσες, για τις λιγούρες.


Τα τύλιξα και ιδού!



   

Κάτι όχι επαγγελματικό, αλλά με πολλή αγάπη για τις φίλες που χάρισαν το όνομα στα αγόρια μου!



Λαμπάδες

Σειρά είχαν οι λαμπάδες που έφτιαξα για τα βαφτιστήρια μου. 
Η μεγάλη μου είναι πια δεσποινίδα, 20 χρονών, φοιτήτρια! Τη βάφτισα τη μέρα των 14ων γενεθλίων μου.

Ήθελα κάτι χαρούμενο και κοριτσίστικο, αν και στην ηλικία που είναι, το ροζ δεν ελκύει ιδιαίτερα. Παρόλα αυτά έφτιαξα κάτι σε ροζ-μωβ. Έφτιαξα ένα βραχιολάκι με ανοιχτό ροζ δερματάκι και το αρχικό της με δύο χάντρες αριστερά-δεξιά. Το στήριξα πάνω σε λαμπάδα, την οποία "τύλιξα" με ροζ-μωβ καουτσούκ κορδόνι. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα...


Η λαμπάδα της Μυρτούλας μου
από τα χέρια της νουνάς!

Για τον μικρούλη μου, το Βαλάντη μου, που είναι μόλις 5 μέρες μικρότερος από τον μικρό μου, τον Βασιλάκη μου, ετοίμασα κάτι πιο... θορυβώδες! Πήρα ξύλινα μουσικά όργανα, ένα "ντέφι" και μία σφυρίχτρα και τα κόλλησα με σιλικόνη πάνω στη λαμπάδα του, την οποία είχα τυλίξει με κορδόνι στριφτό πράσινο και γαλάζιο. Επίτηδες, δεν έβαλα κορδόνια πάνω για να "δένουν" τα στολίδια, γιατί θα τα τραβούσε μέχρι να πεις σκουληκομυρμηγκότρυπα! Τέτοιο σκαλιστήρι είναι!!!




Την τύλιξα με ύφασμα "αράχνη", έκοψα τα τελειώματα με το ειδικό ψαλιδάκι που κόβει ζιγκ-ζαγκ και του την παρέδωσα! Όταν την πήρε άρχισε να την κουνάει πάνω κάτω για να ακούει το θόρυβο από το ντέφι. Ευτυχώς, προλάβαμε και τη σώσαμε!

Η "θορυβώδης" λαμπάδα του Βαλάντη!

     

Κάτι για τις δασκάλες

Τέλος, ήθελα να φτιάξω ένα δωράκι για τις δασκάλες του μεγάλου, του Ιορδάνη, στα προνήπια, έτσι για να πω ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα πραγματάκια που φτιάχνουν κάθε μέρα!
Έψαξα, έψαξα στο ίντερνετ και τελικά έφτιαξα ένα μιξ ιδεών!

Βρήκα ένα template από κουνελάκι στο νετ. Το τύπωσα σε χαρτονάκι για να το κάνω πατρόν, με το οποίο έκοψα δύο κουνελάκια από άσπρη τσόχα.
Αγόρασα δύο λινά πουγγάκια, κόλλησα πάνω τα κουνελάκια και ένα μικρό pom pom εκεί που θα ήταν η ουρά του κουνελακίου! Δηλαδή είναι σα να το βλέπεις από πίσω. Στο ένα έβαλα ροζ και στο άλλο πορτοκαλί. Χαρούμενα!!!




Μετά, ο Ιορδάνης με βοήθησε να βάλω μέσα χόρτο, διακοσμητικά αβγουλάκια και σοκολατένιες πασχαλίτσες και αβγουλάκια...



Τέλος, έβαλα και τις ασορτί κορδελίτσες και τα δωράκια για τις δασκάλες ήταν έτοιμα!










Την επόμενη μέρα το πρωί, Μ. Τετάρτη, τελευταία μέρα σχολείου πριν το Πάσχα, ο Ιορδάνης, τα έδωσε στις δασκάλες του λέγοντας με περηφάνια, ότι κι ο ίδιος βοήθησε να τα φτιάξουμε!!!

Άντε, και του χρόνου!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: