Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Ιστορικά στοιχεία!

Με τον Παντελάκο μου είμαστε μαζί από τις 15 Αυγούστου του 2004! Σημαδιακή μέρα, σημαδιακή χρονιά! Γίναμε ζευγάρι μετά από 7 μήνες γνωριμίας. 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ που μου είπε ότι όταν άκουσε για πρώτη φορά το όνομά μου με κορόιδευε! Μελανία... Καλά, δεν είναι συνηθισμένο, ούτε εγώ έχω συνηθίσει να με φωνάζουν έτσι, αλλά... είναι για γέλια??? χιχιχι! Πλάκα κάνω! Μπορεί κι εγώ να γελούσα αν το πρωτοάκουγα!

Από το 2008 μέναμε μαζί, να μάθουμε ο ένας τα χούγια του άλλου. Γιατί το να παντρευτείς κάποιον που δεν ξέρεις πώς είναι στην καθημερινότητά του, θεωρώ ότι είναι σα να παίρνεις γουρούνι στο σακί. 

Έτσι, ήρθε το 2009... Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος..... κάτι έλειπε εκείνον τον Απρίλιο... κάτι είχε αργήσει να εμφανιστεί... και εμφανίστηκε μετά από 16 μήνες. Ήμουν έγκυος. Μετά από 20 μέρες καθυστέρησης έκανα το τεστ και ήταν θετικό.

Εννοείται ότι ακόμα το έχω το τεστ κρατημένο ως γνήσια μαζώχτρα! Τον μπαμπά μου έμοιασα!!! Μαζέυω ό,τι μου θυμίζει κάτι σημαντικό στη ζωή μου και όχι μόνο! Τι να κάνω που δένομαι συναισθηματικά με αντικείμενα? Αλλά αυτό το τεστ δεν ήταν ένα απλά αντικείμενο, ήταν κάτι που θα μου άλλαζε τη ζωή. Και μου την άλλαξε...


Όπως μου είπε ο Παντελής, είχε σκοπό να μου κάνει πρόταση γάμου στην επέτειό μας, αλλά ο μικρούλης μας ήταν βιαστικός! Ήθελε να έρθει νωρίτερα στη ζωή μας. Και καλά έκανε...


Πήγαμε στους δικούς μου για να ανακοινώσουμε το γεγονός. Καθίσαμε όλοι μαζί, λέγαμε χαζά χαμένα, και φυσικά δεν πήγε το μυαλό τους, αν και σηκωθήκαμε και πήγαμε για ένα απόγευμα από Θεσσαλονίκη Βέροια. Κάποια στιγμή που ήμασταν όλοι στο τραπέζι λέω:
- Ο κύριος απο'δω μου έκανε μια πρόταση
Ησυχία......
- Μου ζήτησε να τον παντρευτώ
- Κι εσύ τι απάντησες?
- Δέχτηκα. Δε μπορώ να κάνω και διαφορετικά. Και απευθυνόμενη στη μαμά μου, εσύ μπορούσες να κάνεις διαφορετικά? (ήμουν κι εγώ στο γάμο τους!!!!!!!)
ΠΑΓΩΜΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο μπαμπάς μου συγκινήθηκε πάρα πολύ. Η μαμά μου κόκκαλο! Δεν το περίμεναν και μετά από λίγο φύγαμε για να τους δώσουμε χρόνο να το χωνέψουν.


Την επόμενη μέρα πήγαμε στους γονείς του Παντελή. Στο εξοχικό τους ήταν μαζεμένοι όοοοολοι! Τα αδέρφια του και τα παιδιά τους. Όλη η οικογένεια!
Μετά το φαγητό, βγάλαμε τα πασχαλινά δώρα για τα παιδιά και τα μοιράσαμε. Και μόλις τελειώσανε τα δώρα γυρίζει ο Παντελής στους υπόλοιπους και λέει "Και το δώρο των υπολοίπων σε 8 μήνες"
Κόκκαλο οι παρευρισκόμενοι! Κέρινα ομοιώματα της Μαντάμ Τισώ!
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα η κουνιάδα μου ήταν η μόνη που ακούστηκε. Για την ακρίβεια, την άκουσε όλη η γειτονια. Τσίριξε και με αγκάλιασε. Όοοολοι οι άλλοι είχαν κολλήσει. Και μετά συνεχίσαμε το φαγητό... Περίεργο κλίμα!


Λίγες μέρες μετά που το χώνεψαν και οι μεν και οι δε, τα πράγματα ήταν καλύτερα. Άρχισαν τα κανακέματα! Άρχισα να απολαμβάνω την περίοδο της εγκυμοσύνης μου. Όλα πήγαιναν καλά!


Όλα ήταν πάρα πολύ ομαλά μέχρι το τέλος.Το αγοράκι μου ήταν πάρα πολύ ζωηρό στην κοιλιά της μαμάς. Και το ίδιο είναι και τώρα έξω από την κοιλιά!!! 

Ο μικρός μου αντάρτης!!!

1 σχόλιο:

μαρινα π. είπε...

Υπέροχη. Νομίζω ότι σε έχω απέναντι μου και σε ακούω!