Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Πώς να αρχίσω???

Σκεφτόμουν πώς να αρχίσω το blog μου... 
Να αρχίσω γράφοντας για τα "παλιά" χρόνια όταν το μόνο που με απασχολούσε ήταν το πού θα βγούμε το βράδυ και πότε θα πάμε για καφέ? 
Να αρχίσω γράφοντας για τη γνωριμία με τον Παντελάκο μου, που από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι θα γινόμασταν ζευγάρι με παππά και με κουμπάρο?
Ή..... Να αρχίσω γράφοντας για το αγγελούδι που ήρθε στη ζωή μας στις 8/12/2009 και μας άλλαξε τη ζωή?
Θα τα πω όλα στην πορεία, αλλά το μόνο που θέλω να πω, για αρχή, είναι πως αυτό το "ξαφνικά μαμά..." είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβει...

Σας αγαπώ μωράκια μου!!!!!!!! 
Και εννοώ και το μικρό μου το μωράκι, τον Ιορδανάκο μου, αλλά και το μεγάλο μου μωράκι, τον Παντελή μου, που χωρίς αυτόν δεν θα ερχόταν στη ζωή μου το αγοράκι μου. Οι δύο άντρες της ζωής μου...

4 σχόλια:

Sofou είπε...

Καλή αρχή Μελινάκι μου.
Περιμένουμε να τα γράψεις όοολα.
Τα παλιά, τα πιο παλιά και τα νεότερα.
Τα όμορφα , τα απλά,τα τρυφερά, τα καθημερινά....

Evita T. είπε...

Kaloriziko Melinaki!

Anupomonoume na ta diavasoume oooooooooooooola!

smoooots

Ρανια είπε...

καλε 8/12/2009 ηρθε το αγγελουδι σου...το χασες τελειως;

Μελίνα Σ. είπε...

τι να πω... ότι δεν το'χασα???? αφού μου το πήρε το μυαλό!!!!!
πάω να το διορθώσω! λάθος πληκτρολόγηση! χιχιχι! φτου μου!